Nog twee weken tot vertrek - Reisverslag uit Bilthoven, Nederland van Mara, Koen, Annieke & Nuno Kooper - WaarBenJij.nu Nog twee weken tot vertrek - Reisverslag uit Bilthoven, Nederland van Mara, Koen, Annieke & Nuno Kooper - WaarBenJij.nu

Nog twee weken tot vertrek

Door: Mara, Koen, Annieke & Nuno

Blijf op de hoogte en volg Mara, Koen, Annieke & Nuno

14 December 2023 | Nederland, Bilthoven

Lieve familie en vrienden,

Over twee weken is het zover: dan vertrekken we naar Aljezur. Op naar de wilde natuur, de zee, de zon, tijd met elkaar, stilte, nieuwe dingen leren, nieuwe mensen leren kennen, nieuwe talen spreken, herinneringen ophalen, vies worden, uitrusten, lekker eten en wie weet nog wat meer!

Momenteel zijn we nog druk met de laatste afrondingen op werk en school, waaronder de nodige kerstvieringen.

In de kerstvakantie ruimen we het huis op en pakken we de auto in. Maar we maken natuurlijk ook een rondje door Nederland om Kerst samen te vieren.

We vertekken op 1 januari in de middag. Uitzwaaien mag :) Eerste stop is een jeugdherberg in Lille. Daarna hebben we nog 4 reisdagen om in Portugal te komen. We kunnen het weekend acclimatiseren en op maandag de 8ste start school.

We hopen jullie via deze blog op de hoogte te houden en vinden het leuk als jullie ons volgen!

Liefs,

Nuno, Annieke, Koen [e-38] Mara

• 14 December 2023 - 15:49

Hester Van Koetsveld:

Lieve Mara en gezin,

Wat stoer van jullie om dit grote avontuur aan te gaan. Tijd voor het gezin en al het moois wat jullie tegemoet gaan.

Ik ga jullie zeker volgen!

Liefs Hester

• 14 December 2023 - 15:50

Hester Van Koetsveld:

Lieven Mara en gezin,

Wat stoer om dit grote avontuur aan te gaan. Heerlijk genieten van het gezin en al het moois wat jullie tegemoet gaan.

Ik ga jullie zeker volgen!

Liefs,

Hester

• 14 December 2023 - 16:36

Annieke Kooper:

Ik heb er ook heel veel zin in![e-1f600]

Groetjes Annieke

• 14 December 2023 - 16:46

Jopie Van Eck Van Der Sluijs :

Ik ga jullie zeker volgen. Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren en heel mooi dat jullie dit avontuur aan gaan.

Liefs mama / oma Jopie

• 14 December 2023 - 17:24

Jeannette Visser:

Lieve Mara [e-38] familie!

wat gaat de tijd ineens snel! Eerst was het een plan, toen een voornemen en nu gaan jullie al bijna. Wat een feestelijk avontuur!

Ik wens jullie heel veel geluk, prachtige verbindingen onderweg en samen. En natuurlijk hele mooie ervaringen.

Warme omhelzing,

Jeannette

• 14 December 2023 - 18:52

Lidy Feenstra:

Wat super leuk!! En jeetje, tis al bijna zover [e-1f603]. We gaan jullie blog zeker volgen lieve familie.

• 15 December 2023 - 09:17

Esther Schreurs:

Lieve Mara en natuurlijk ook de rest van het gezin!

Wat super gaaf dat jullie dit doen: jullie hart volgen en het avontuur aangaan!

Ik wens jullie heel veel geluk, plezier en mooie momenten met elkaar, geniet!

En via deze weg volg ik jullie graag!

Lieve groetjes,

Esther

• 23 December 2023 - 11:49

Annieke Kooper:

Ik ga ook mee![e-1f600]

• 09 Januari 2024 - 11:35

HERMIEN Van De Bilt :

Hi Mara en Koen jullie filmpje gezien . Geweldig toch zo’n mooie omgeving . Daar wil ik ook wel zitten . Met zo’n prachtig uitzicht . En de kids vinden het leuk .

liefs HERMIEN en Truus .